Lanțul de gelaterii La Romana deschide prima sa unitate stradală, pe Calea Victoriei

După 10 luni de prezență pe piața locală, lanțul de gelaterii La Romana dal 1947 a deschis prima sa unitate stradală, respectiv a șasea la nivel național. Noua gelaterie, amplasată pe Calea Victoriei, lângă Palatul Știrbei, se înscrie în strategia de expansiune a francizei La Romana, deținută în România de Arsis Group. Planurile vizează extinderea cu trei-patru noi unități pe an, atât în orașe mari precum Cluj, Constanța, Timișoara, Iași sau Oradea, cât și în orașe mai mici.

În ultimii ani, Calea Victoriei a devenit o destinație pentru promenada de weekend și nu numai, prin urmare, opțiunea pentru prima locație stradală a venit firesc. Este o locație în care credem foarte mult și prin care ne propunem să aducem gustul vacanțelor din Italia în inima vieții sociale bucureștene”, a declarat Radu Mirea, acționar majoritar Arsis Group, proprietarul francizei La Romana în România.

Pe lângă extindere, investițiile grupului vizează și consolidarea serviciului de livrări rapide la domiciliu prin propria platformă de livrare, dar și prin parteneriatul cu platformele de food delivery. Atât noua gelaterie de pe Calea Victoriei, cât și punctele principale de vânzare din Băneasa Shopping City, Afi Cotroceni și Afi Brașov dispun de laborator propriu și zonă de mese. În centrele comerciale bucureștene, La Romana deține și două locații-satelit sub formă de insulă. Pentru a-și menține prospețimea și textura, înghețata artizanală La Romana este produsă în cantități mici în laboratorul fiecărei gelaterii, astfel încât durata medie în cuvă să nu depășească trei ore. Ingredientele folosite pentru prepararea înghețatei și a deserturilor pe bază de gelato sunt 100% naturale.

Deși am deschis primele locații într-un context dificil pentru HoReCa, cu restaurantele închise la interior, rezultatele financiare ne-au depășit așteptările, iar modul în care clienții au primit La Romana și popularitatea în continuă creștere a brandului pe piața din România ne dau încredere că va fi o afacere de succes. Obiectivul nostru este de a menține calitatea produselor folosind cele mai bune ingrediente și să devenim prima opțiune pentru clienții care își doresc să mănânce o înghețată artizanală excelentă”, a adăugat Radu Mirea.

La Romana dal 1947 a luat naștere acum 74 de ani, ca o afacere de familie, într-un mic laborator din Rimini, Italia. Deși astăzi este unul dintre cele mai apreciate branduri de înghețată, cu peste 60 de locații la nivel internațional, La Romana continuă să fie o afacere de familie, păstrând rețetele originale ale maestrului gelatier Vito Zucchi și valorile brandului.

POATE TE INTERESEAZA
România a câștigat cinci medalii la World Cheese Awards 2025
„Gillardeau x Corsarul”, o experiență culinară semnată de Chefii Eugen și Șerban Pocian
Chefi internaționali de renume, în juriul Selecției Naționale Bocuse d’Or România 2025
Il Tacchino, concept local de restaurante premium fast casual, intenționează să ajungă la peste 10 locații