Multe companii din industria băuturilor alcoolice au lansat în ultimul timp produse gândite în primul rând pentru publicul feminin. A venit și rândul brandurilor consacrate să lanseze variante gândite să atragă consumatoarele.
Johnnie Walker va lansa o versiune feminină a emblemei sale iconice, în încercarea de a atrage mai multe femei către cel mai bine vândut scotch din lume și a recunoaște, în același timp, tendința de promovare a egalității de gen.
Ediția limitată a whisky-ului, care va fi lansată în SUA în luna martie, are o femeie călătoare pe etichetă – în locul bărbatului care merge – și poartă numele de Jane Walker, potrivit Bloomberg.
Deținătorul brandului, grupul Diageo, speră că mutarea sa va spori atracția produsului în rândul femeilor. „Scotch-ul este privit ca o categorie inabordabilă de către femei. Este o oportunitate foarte interesantă de a invita femeile să se alăture brandului”, a declarat Stephanie Jacoby, vicepreședinte al Johnnie Walker.
Jane Walker va apărea pe 250.000 de sticle în SUA în luna martie. Pentru fiecare sticlă produsă, Diageo dă un dolar organizațiilor care promovează femeile.
Lansarea Jane Walker este cea mai recentă lansare a campaniei „Keep Walking America”, care a început în 2016. Campania este o încercare de a se adresa unei arii mai largi de consumatori, cum ar fi hispanicii sau persoanele în vârstă.
Volumele de scotch whisky au crescut cu 2,1% între 2002 și 2017 în SUA, iar Johnnie Walker a depășit mulți concurenți, cu o creștere de 18% anul trecut, stimulată de o revigorare a cocktailurilor.
Diageo, cu sediul la Londra, încearcă, de asemenea, să sporească reprezentarea femeilor în cadrul companiei. Consiliul său va avea în proporție de 50% femei din luna aprilie, a mai spus Jacoby.