Narcoffee Roasters inaugureaza prima cafenea din Bucuresti

Narcoffee Roasters, lantul de cafenele lansat in Cluj-Napoca de catre Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants si Dan Isai, fondatorul Salad Box, a inaugurat, in luna august, prima cafenea din Bucuresti, in incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni.

Narcoffee Roasters

Cu o suprafata de peste 110 mp (interior si terasa), noua locatie Narcoffee Roasters este cea de-a patra unitate din reteaua proiectului clujean si prima din Capitala. Mizand pe specialitati pe baza de cafea de origine, fondatorii anticipeaza in prima luna de functionare peste 10.000 de clienti in noul spatiu.

„Suntem de parere ca «3rd wave coffee», cum este denumit fenomenul cafenelelor de specialitate, este in plin avant in Romania, cu precadere in Capitala. Observam deja o evolutie in randul consumatorilor de la o banala „cafea cu lapte” la una de origine, insa consideram ca pentru a educa si starni interesul unui public specializat cat mai amplu, este necesara prezenta unei retele puternice, cu locatii in toate marile orase”, motiveaza Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters, decizia de a extinde conceptul la nivel national.

Noua locatie face parte din planul fondatorilor de a ajunge la minim sase unitati in orase cheie din tara pana la finalul acestui an, investita totala pentru intregul proiect fiind de 500.000 de euro.

Ca si in cazul locatiilor din Cluj, meniul cafenelei din Bucuresti se imparte in doua categorii: meniu pe baza de espresso, adica specialitati de cafea precum flat white, long black sau latte si un meniu pe baza de cafea la filtru, precum V60, Chemex, Aeropress sau Cold Brew. In plus, meniul mai include si infuzii de ceai negru Indian sau Matcha, precum si racoritoare din fructe presate la rece.

Nu in ultimul rand,  clientii vor putea alege si dintr-o gama variata de preparate sarate, patiserie si dulciuri, o noutate fata de locatiile din Cluj fiind mancarea proaspata, gatita zilnic cu diferite ingrediente, de la somon gravlax pana la piept de curcan sau pastrama de vita facuta in casa.

„Tinand cont de sezonalitate si de preferintele publicului, credem ca printre cele mai populare produse se vor regasi cappuccino, flat white, iced latte si Cold Brew la sticla, cea din urma reprezentand o cafea infuzata la rece timp de 12 ore, pe baza de cafea de origine din Kenya, imbuteliata de catre noi”, a mentionat Marius Nica, head barista in cadrul Narcoffee Roasters.

Marius Nica, campion national si international in latte art, precum si top 10 world cup taster in 2016, semneaza specialitatile cafenelei, in timp ce design-ul interior al locatiei este atribuit arhitectului Cosmin Todor, castigator al premiului Noblesse Interiors la Elle Decoration Design Awards in 2016, in colaborare cu Beniamin Pop, Brand Architect, responsabil de branding si definitivarea acestuia in implementare.

Narcoffee Roasters este un concept de cafenele de specialitate fondat de catre doi dintre cei mai importanti oameni de afaceri clujeni din domeniul HoReCa, Marcelus Suciu si Dan Isai, cu o investitie initiala de 500.000 euro, suma necesara pentru extinderea retelei in Cluj si Bucuresti. In acest moment, reteaua numara 4 locatii in cele doua orase, iar pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizeaza francizarea conceptului si in SUA.

Materia prima este adusa din tari precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia si atent pregatita sub supervizarea lui Marius Nica, campion national de latte art si in primii 10 profesionisti mondiali la cup tasting.

POATE TE INTERESEAZA
Venituri în creștere pentru Accor. Grupul vizează 18 noi hoteluri în România până în 2027
Peste 50 de speakeri naționali și internaționali la INVEST Summit 2025
Spirits România: Veniturile din accizele pe băuturi spirtoase au scăzut cu peste 53 de milioane de lei
Cristina Huzum și Anita Huzum: Credem că ospitalitatea este, de fapt, o formă de leadership

Comentarii