The Marmorosch Bucharest Autograph Collection a lansat meniul pentru sezonul de toamnă – iarnă

Hotelul The Marmorosch Bucharest Autograph Collection a lansat noul său meniu de toamnă – iarnă printr-o cină-eveniment dedicată descoperirii aromelor sezonului. Noua colecție gastronomică este semnată de Chef Alin Berba și Chef Laurențiu Vasilachi, iar preparatele pun în valoare ingredientele de sezon și produsele locale într-o manieră rafinată, cu accente contemporane.

Fiecare preparat explorează echilibrul dintre confortul familiar și creativitatea modernă, fiind completat de o selecție de vinuri românești și internaționale, atent curatoriată de Somelierul Eduard Jakab.

„Prin acest meniu, ne dorim să aducem oaspeților o experiență autentică, construită în jurul ingredientelor locale și al emoției. Este un demers care reflectă filosofia The Marmorosch – aceea de a transforma fiecare moment într-o poveste memorabilă, ghidată de pasiune, atenție la detalii și respect pentru tradiție”, a declarat Tadas Evaltas, General Manager The Marmorosch Bucharest.

Evenimentul de tasting a oferit celor prezenți șapte preparate-surpriză: de la reinterpretări moderne ale bucătăriei românești, până la influențe franțuzești și nordice, fiecare acompaniat de detalii oferite de echipa culinară.

Recent, The Marmorosch Bucharest a fost distins cu o Cheie Michelin, fiind prezent în Ghidul Michelin Keys, echivalentul celebrului ghid culinar Michelin Star pentru unități de cazare. „Această recunoaștere confirmă angajamentul constant al hotelului față de excelență și inovație în ospitalitate. Această performanță consolidează poziția sa ca una dintre cele mai prestigioase destinații culinare și hoteliere din România”, spun reprezentanții The Marmorosch Bucharest Autograph Collection.

 

Inaugurat în 2021, după restaurarea completă a unei clădiri bancare din secolul al XIX-lea, The Marmorosch Bucharest Autograph Collection face parte din portofoliul Apex Alliance Hotel Management. România reprezintă una dintre piețele strategice ale companiei, cu șase hoteluri deja operaționale în București: The Marmorosch Bucharest, Hilton Garden Inn Old Town, Courtyard Floreasca, Moxy Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Europa Royale. Portofoliul va fi extins în curând prin deschiderea hotelului Hilton Garden Inn Brașov.

Apex Alliance Hotel Management, parte a grupului lituanian Apex Alliance, administrează în prezent 17 hoteluri în șase țări europene, sub branduri internaționale de renume precum Hilton, Marriott și Radisson. Grupul a finalizat și are în derulare proiecte imobiliare hoteliere în valoare totală de 627 milioane de euro. În acest an, Apex Alliance a inaugurat în urma unei investiții de 65 de milioane de euro hotelul Hampton by Hilton Venice Isola Nuova din Veneția. În perioada următoare, compania va demara lucrări de renovare la două proprietăți de lux – Waldhaus Flims din Elveția și Grand Hotel Gardone de pe malul Lacului Garda, Italia.

POATE TE INTERESEAZA
„Portret gastronomic local” ajunge în Harghita, cu povestea PGL-ului „VLC” din Bilbor
Venituri în creștere pentru Accor. Grupul vizează 18 noi hoteluri în România până în 2027
Peste 50 de speakeri naționali și internaționali la INVEST Summit 2025
Spirits România: Veniturile din accizele pe băuturi spirtoase au scăzut cu peste 53 de milioane de lei